Blog o životnom štýle, nápadoch a inšpiráciách a každodenných veciach, ktoré nás zaujímajú ...

pondelok 2. septembra 2013

Na úvod ...

Ahoj zblúdilé dušičky,

mali ste už niekedy pocit, že sa vo vás skrýva akoby niekoľko osobností? Nie, nemyslím tým žiadnu schyzofréniu, ani iné psychické ochorenie, len jednoducho ste v sebe objavili zvláštny pocit, že vás ľudia nechápu, pretože sa nechápete ani vy sami. Ak nie, bude pre vás možno čítanie tohto blogu nejakým návodom alebo učebnicou pre pochopenie ľudí ako som ja, pretože verím, že nie som sama. Ak áno, vitajte v mojom malom svete. 

     Rozhodla som sa viesť akýsi nepravidelný denník mojich radostí a starostí vo forme krátkych, niekedy úsmevných aj menej úsmevných postrehov a príbehov, o ktoré sa poctivo postará moja komplikovaná a predsa jednoduchá povaha. Rozporuplná veta, no predsa presne odzrkadľuje podstatu mňa samej. Pokojne sa môže stať, že sa fantázia bude prelínať s realitou, no nech vás to neodradí. Kto chce vedieť viac, nech sem zavíta častejšie. Ja sa budem tešiť každej jednej zblúdilej duši :)



Mary Rose

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Autor obrázkov motívu: enjoynz. Používa službu Blogger.

© 1body3souls: Life is just one ... or not , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena