Blog o životnom štýle, nápadoch a inšpiráciách a každodenných veciach, ktoré nás zaujímajú ...

pondelok 2. septembra 2013

Moje plány ...

Ahoj zblúdilé dušičky, 

v hlave mi už istý čas víri niekoľko zaujímavých myšlienok, ktoré sa postupne formujú a vykresľujú neučitý tvar akéhosi imaginárneho telesa ležiaceho v mojom podvedomí. Toto teleso začína naberať dosť veľké rozmery a preto som si povedala, že by nebolo na škodu nejako ho prezentovať a uvoľniť aspoň čiastočne miesto aj iným, možno rovnako šialeným telesám. Ide o čisto subjektívne myšlienky, ktoré najčastejšie odzrkadľujú môj momentálny krátkodobý mentálny stav. Veď neexistuje človek, ktorý by sa niekedy, hoci čo i len raz, nezamyslel nad niečím podobným. A o čom sa tu vlastne rozpisujem na niekoľkých riadkoch?

    V poslednom čase ma začali dosť zaujímať ľudské emócie. Nie, nejde mi o nejaké učebnicové definície, ale čisto subjektívny pohľad človeka na túto silu, ktorú je častokrát nemožné ovládať. Moja predstava o ľudských emóciách spočíva v tom, že ich vidím ako nekončiaci sa rad. Rad, kde si jednotlivé články (emócie) menia nepravidelne svoje poradie. Na začiatku živo pulzujú tie najintenzívnejšie a celkom na konci, niekde v útlme, ale ešte stále, hoci podstatne tichšie dávajú najavo svoje bytie tie momentálne najslabšie. Tento stav je však dočasný a to, ako bude vyzerať možno o pár minút/hodín/dní závisí od mnohých faktorov. Znie to ako pravidlá dosť zložitej hry, ale verte mi, je to ešte zložitejšie a existuje tu len jedno pravidlo, a to, že žiadne pravidlo neexistuje. Klišé, viem, ale aj sám život je klišé, takže sa nečujme už ničomu. 

                                 
zdroj: www.sodahead.com

     Takže to je môj plán, postupne sa budem venovať jednotlivým článkom (emóciám).  Okrem toho sa na blogu objavia aj príspevky iného typu, napríklad moje tipy na hudbu, DIY, moja tvorba a pod.. A viete čo je najkrajšie na tomto svete? Sloboda rozhodnutia. Rozhodnite teda či obetujete čas na čítanie alebo si radšej pôjdete zahrať rybičky na Facebooku :D Je to len na vás. 

Mary Rose

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Autor obrázkov motívu: enjoynz. Používa službu Blogger.

© 1body3souls: Life is just one ... or not , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena